Länk till startsidan

Upphandling och inköp

Ale kommuns verksamheter ansvarar för sina inköp med stöd av en central upphandlingsenhet som tecknar avtal för varor, tjänster och entreprenader.

Upphandlingsenheten fungerar som projektledare i en upphandlingsprocess, där verksamheten är kravställare och medverkar under hela processen. En upphandling kan resultera i ett ramavtal, objektsavtal eller leveransavtal som verksamheterna nyttjar för sina inköp.

Kontakt

Kontaktcenter

Telefon 0303-70 30 00

E-post upphandlingsenheten@ale.se

Upphandlingschef

Ann Linde Koolman

Telefon 0303-70 32 98

Upphandlare

Henrik Jonsson

Telefon 0303-70 32 99

Upphandlare

Ulrika Ankel

Telefon 0303-70 32 96

 

Postadress

Ale kommun

449 80 Alafors

Hitta hit

Ale torg 7, Nödinge

Fick du hjälp av informationen på sidan?



Godkännande av datalagring (obligatorisk) * (obligatorisk)
Godkännande av datalagring (obligatorisk)

Uppdaterades: 6 februari 2024
Informationsägare: Kommunledningsförvaltningen