På ale.se använder vi kakor för att löpande förbättra webbplatsen. Du väljer själv om du accepterar kakor. Läs mer om kakor och hur du stänger av kakor i din webbläsare.
Informationen är på lättläst svenska
Om du är sjuk eller skadad
och behöver snabb hjälp ska du ringa 112.
Om det inte är bråttom,
ring istället till din vårdcentral.
Om det brinner ring 112.
Om det inte är bråttom
men du vill prata med
räddningstjänsten
ring 0303-33 47 00.
Om du snabbt behöver prata med polisen ring 112.
Om det inte är bråttom
men du vill prata med polisen ring 11414.
Vi svarar gärna på dina frågor!
Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge
Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors
Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30