På ale.se använder vi kakor för att löpande förbättra webbplatsen. Du väljer själv om du accepterar kakor. Läs mer om kakor och hur du stänger av kakor i din webbläsare.
Informationen är på lättläst svenska
Du som bor i Ale kommun
kan söka till utbildningar på
gymnasieskolor i någon av
kommunerna i listan här nedanför:
Här nedanför finns en länk till en sida
där du kan läsa mer om skolor och utbildningar
Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida stänger du bara det nya fönstret.
Länk till: Gymnasium.se - Ej lättläst.
Vill du veta mer?
Kontakta sektor utbildning
på telefon 0303-70 30 00
Vi svarar gärna på dina frågor!
Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge
Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors
Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30