Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Vad kostar barnomsorg

Informationen är på lättläst svenska

Det kostar pengar att ha barn i barnomsorgen.
Familjer som tjänar mindre än
42 000 kronor per månad
betalar en lägre avgift.

Vill du veta veta mer?
Kontakta utbildningssektor
på telefon 0303-70 30 00.


 

Hur mycket ska du betala?


Här nedanför finns en länk som
räknar ut hur mycket du ska betala
för ditt barns omsorg.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Vad ska du betala för barnomsorg? Ej lättlästöppnas i nytt fönster

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

Sidan kontrollerades av:

den 2019-01-10 

 

KARTOR

Kommunkartan länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Här hittar du förskolor, äldreboenden,
detaljplaner och mycket mer.

Hemesterkartanlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Här hittar du utomhusaktiviteter,
sevärdheter och besöksmål i Ale.

Karta över var du hittar förskolor, lekplatser, äldreboenden med mera.