Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Mötesplatser för unga

Du som är mellan 12 och 20 år kan träffa
andra ungdomar och vuxna på någon av
våra mötesplatser för unga.

Det finns 3 mötesplatser i Ale.
Mötesplatserna har lite olika
öppettider.

I listan här nedanför finns länkar till
de olika mötesplatserna för unga.
Sidorna är inte lättlästa och öppnas i nytt fönster.
För att komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Lista över fritidsgårdar i Ale

Du kan också ringa till Ale Fritid
på telefonnummer 0303-70 30 00.

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

> Hitta till kontaktcenterlänk till annan webbplats

Sidan kontrollerades av:

den