Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Idrottsanläggningar

Informationen är på lättläst svenska

I Ale finns flera idrottsanläggningar
för olika sporter.

Du kan till exempel åka skridskor
i Ale arena.
Eller också kan du prova på
friidrott i Bohushallen

Klicka på länken nedan för att
komma till sidan Idrottsanläggningar.
Där hittar du listor över alla
idrottsanläggningar i Ale.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Idrottsanläggningar. Ej lättläst.

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

> Hitta till kontaktcenterlänk till annan webbplats

Sidan kontrollerades av:

den