Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Konsumentrådgivning

Informationen är på lättläst svenska

Konsument- och medborgarservice i Göteborg
hjälper konsumenter från Ale.
En konsument är någon som köper
en vara eller en tjänst.

Konsument- och medborgarservice i Göteborg
hjälper dig med vilka regler
som gäller för konsumenter.

Om du vill klaga på något du har
köpt kan du få hjälp hos
Konsument- och medborgarservice i Göteborg.

Här nedanför finns en länk
till Konsument- och medborgarservice i Göteborg.

Sidan öppnas i nytt fönster och är inte lättläst.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret

Länk till: Konsument- och medborgarservice i Göteborglänk till annan webbplats. Ej lättläst.

Vill du veta mer?

Kontakta konsument- och medborgarservice
på telefon 031-368 08 00 eller skicka
ett e-postmeddelande till konsument@kom.goteborg.se

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

> Hitta till kontaktcenterlänk till annan webbplats

Sidan kontrollerades av:

den 2017-07-24