På ale.se använder vi kakor för att löpande förbättra webbplatsen. Du väljer själv om du accepterar kakor. Läs mer om kakor och hur du stänger av kakor i din webbläsare.
Informationen är på lättläst svenska
I Ale finns jobb
för många olika yrken.
Ale kommun är det arbetsställe
där flest personer jobbar.
Men många i Ale jobbar på något företag.
Vill du söka ett jobb
kan kontakta Arbetsförmedlingen.
På länken här nedanför kan du läsa
på lättläst svenska
vad Arbetsförmedlingen kan göra för dig.
Sidan öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.
Länk till: Arbetsförmedlingen. Lättläst
Du kan också söka jobb direkt
hos Ale kommun.
På länken här nedanför kan du läsa
vilka jobb som är lediga hos
Ale kommun just nu.
Sidan är inte lättläst och öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.
Länk till: Lediga jobb i Ale kommun. Ej lättläst
Vi svarar gärna på dina frågor!
Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge
Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors
Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30