Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Kvalitet och utveckling

Här kan du läsa om hur kommunen arbetar med utveckling av våra tjänster och om hur vi följer upp och utvärderar vårt arbete för att ge dig som kommuninvånare bästa möjliga service.

Arbete i ständig utveckling

Ale kommun arbetar ständigt för att ge vård och omsorg av god kvalitet. Våra verksamheter är i ständig utveckling. För att säkerställa att det vi gör är det rätta, för att utveckla verksamheten i rätt riktning och för att kommuninvånarna som tar del av vår hjälp ska känna förtroende för våra verksamheter utförs kontinuerligt olika kvalitetsmätningar som följs upp och utvärderas. 

Synpunktshantering

En viktig grund i kvalitetsarbetet är dina synpunkter på verksamheter eller enskilda ärenden. Vi vill med hjälp av dina synpunkter och klagomål förbättra våra verksamheter.

Lämna din synpunkt till oss

Lämna din synpunkt till Kontaktcenter eller via vårt synpunktsformulär.

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

> Hitta till kontaktcenter Länk till annan webbplats.

Sidan kontrollerades av:

den