Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Vad kostar barnomsorg

Informationen är på lättläst svenska

Det kostar pengar att ha barn i barnomsorgen.
Familjer som tjänar mindre än
42 000 kronor per månad
betalar en lägre avgift.

Vill du veta veta mer?
Kontakta utbildningssektor
på telefon 0303-70 30 00.


 

Hur mycket ska du betala?


Här nedanför finns en länk som
räknar ut hur mycket du ska betala
för ditt barns omsorg.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Vad ska du betala för barnomsorg? Ej lättlästöppnas i nytt fönster

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

 

Kontaktcenter

Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

 

Besöksadress

Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

 

Postadress

Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider

Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidan kontrollerades av:

den 2019-01-10 

 

Kontakta oss


Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kommunkarta

Karta

Klicka på kartan för att komma till en större karta.