Ale.se använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?
Informationen är på lättläst svenska
I Ale finns jobb
för många olika yrken.
Ale kommun är det arbetsställe
där flest personer jobbar.
Men många i Ale jobbar på något företag.
Vill du söka ett jobb i Ale
kan du gå till Arbetsförmedlingen
eller ringa Arbetsförmedlingen på 0771-416 416.
På länken här nedanför kan du läsa
på lättläst svenska
vad Arbetsförmedlingen kan göra för dig.
Sidan öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.
Länk till: Arbetsförmedlingen. Lättläst
Du kan också söka jobb direkt
hos Ale kommun.
På länken här nedanför kan du läsa
vilka jobb som är lediga hos
Ale kommun just nu.
Sidan är inte lättläst och öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.
Länk till: Lediga jobb i Ale kommun. Ej lättläst
Vi svarar gärna på dina frågor!
Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge
Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors
Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hit