Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Upphandlingsenheten i Ale kommun

Ale kommun har en central upphandlingsenhet som stöttar alla kommunens verksamheter och tecknar avtal för varor, tjänster och entreprenader. Verksamheterna har det fulla ansvaret för inköpen.

Upphandlingsenheten fungerar som projektledare i en upphandlingsprocess, där verksamheten är kravställare och medverkar under hela processen. En upphandling kan resultera i ett ramavtal, objektsavtal eller leveransavtal som verksamheterna nyttjar för sina inköp.

Vill du veta mer kontakta oss på: upphandlingsenheten@ale.se

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

Hitta till kontaktcenter   >

Sidan kontrollerades av:

den 2018-09-05