Ale kommuns logga
| Translate
Use Google to translate the web. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Besökarelänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Meny

Lyssna på sidan Lyssna

Här kan du läsa om hur kommunen arbetar med utveckling av våra tjänster och om hur vi följer upp och utvärderar vårt arbete för att ge dig som kommuninvånare bästa möjliga service.

Arbete i ständig utveckling

Ale kommun arbetar ständigt för att ge vård och omsorg av god kvalitet. Våra verksamheter är i ständig utveckling. För att säkerställa att det vi gör är det rätta, för att utveckla verksamheten i rätt riktning och för att kommuninvånarna som tar del av vår hjälp ska känna förtroende för våra verksamheter utförs kontinuerligt olika kvalitetsmätningar som följs upp och utvärderas. 

Synpunktshantering

En viktig grund i kvalitetsarbetet är dina synpunkter på verksamheter eller enskilda ärenden. Vi vill med hjälp av dina synpunkter och klagomål förbättra våra verksamheter. För att lämna en synpunkt kan du följa denna länkenöppnas i nytt fönster eller klicka på kontaktrutan ovan som finns på samtliga sidor på Ale kommuns webbsida.

Relaterad information

Sidan kontrollerades av:

den  

Kontakta oss


Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-33 00 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg 7
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kontakta oss


Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-33 00 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg 7
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kommunkarta

Karta

Klicka på kartan för att komma till en större karta.