Ale kommuns logga
| Translate
Use Google to translate the web. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Lyssna på sidan Lyssna

Bada i Ale

Informationen är på lättläst svenska

I Ale kan du bada både inne och ute.


Skepplanda simhall


Simhallen ligger mitt i Skepplanda.
Där finns en inomhusbassäng som
är öppen för alla.

Om du behöver lära dig att simma
kan du få gå i simskola.
Kontakta simhallen på
telefonnummer 0303-33 05 09
för att få reda på
när simskolorna startar.


Badplatser


I Ale kommun finns många
badplatser utomhus i sjöar.

Här nedanför finns en länk till sidan Badplatser.
Där finns information om de badplatser
som kommunen tar hand om.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Badplatser. Ej lättläst.öppnas i nytt fönster

Vill du veta mer om badplatserna
så ring kommunen på
telefonnummer 0303-33 00 00.

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

 

Kontaktcenter

Telefon: 0303-33 00 00
E-post: kommun@ale.se

 

Besöksadress

Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

 

Postadress

Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider

Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidan kontrollerades av:

den 2014-07-02 

 

Kontakta oss


Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-33 00 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kommunkarta

Karta

Klicka på kartan för att komma till en större karta.